17 Ekim 2014 Cuma

balkız blog dünyasına girdi. :)

        Balkız geldi hoş mu geldi? :)
   Merhabalar ben de bir dikiş meraklısı olarak dikiş macerama başladım.

Kendimi anlatmam gerekirse  şuan üniversite son sınıfta okuyorum,  kpssye hazırlanıyorum. Tam gaz kpss hazırlanmam gerekirken ben ne yaptım?   Kalkıp ismek giyim(dikiş) kursuna yazıldım. Allah yardımcım olsun ne diyeyim. Umarım sonuç iyi olur benim için.

Evet gelelim kursa, kursta ilk haftayı geride bıraktık. İlk hafta teğel çeşitlerini gördük ve makinene hakkında ön bilgi aldık. Önümüzdeki hafta bol bol dikiş egzersizleriyle geçecek veee en sonunda etek dikimiyle işe başlayacağız :) Ben de heves bin beşyüz. bol bol resim eklemek isterdim ama bir hafta önce telefonumu çaldırdığımdan şimdilik sadece malzeme listesinin fotoğrafı var elimde


Listenin çokgöründüğüne bakmayın.  aslında bir avuç malzeme ama altalta yazılınca çok göründü.
şimdilik benden bu kadar önümüzdeki günlerde bol bol yaptıklarımla (yapamadıklarımla) ilgili post yayınlayacağım. hoşçakalın sevgiyle kalın :)

3 yorum:

  1. aramıza hoşgeldin canım :)
    bloğun hayırlı olsun..

    YanıtlaSil
  2. hoşgeldiniz bana da beklerim
    http://nevanurkece.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Hoşgeldin :) Bana da beklerim;

    http://resimdefterimm.blogspot.com/

    YanıtlaSil